|
Marion Spronk - 12:33 08-07-2011 |
|
|
klant draait het banknummer,
krijgt te horen:
“spreek Uw boodschap duidelijk in
voor stemherkenning”
even later:
“geef meer informatie”
klant denkt: #($#?@?
eindelijk een mens aan de lijn met verwijzing
naar een nummer
in Eindhoven
Het antwoordapparaat meldt:
“Er zijn te veel wachtenden vóor U”
|
|
|
Reactie gegeven door sunset - 11:40 09-07-2011 |
|
|
|
Ook hier...
Liefs, sunset (Ingo)
|
|
Reactie gegeven door Haiku-man - 00:12 09-07-2011 |
|
|
|
Herkenbare frustraties, Marion. Groet!
|
|
Reactie gegeven door 88 - 15:59 08-07-2011 |
|
|
|
jaja, vreselijk he?
er volgt een keuze menu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
klantnummer ( om u sneller...)
nog een keuzemenu
1 a
2 b
3 c
4 d
5 e
6 f
7 g
8 h
9 i
wilt u een medewerker spreken kies 1
tuuut...
op dit moment zijn wij gesloten, wilt u onze openingstijden weten, toets 1...enz enz
;)
|
De gedichten die ingezonden zijn op de website van de lettertempel en e.v.t. toekomst projecten die gekoppeld zijn aan de lettertempel blijven ten alle tijden eigendom van de feitelijke auteur van het gedicht. Zonder toestemming van de feitelijk auteur mogen de gedichten niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan lezen op deze site en indien hier toestemming voor gegeven is door de feitelijke auteur het uitgeven van de gedichten door lettertempel zelf. Mocht er sprake zijn van misbruik van de content en de gedichten die gepubliceerd zijn op deze site door wat dan ook dan zullen er hoe dan ook (in samenspraak met de auteur) stappen worden ondernomen.
|
|